Skip to content

Uff

19 maj, 2014
tags:

Jag åkte hemifrån sju och spelade in TV i Linköping hela dagen, och var hemma nån gång runt åtta. Då fick jag sätta mig och göra lite mejladmin och skicka lite texter och skriva en krönika och förbereda en workshop och skicka någon fil och bara fixa. Jag ville lägga mig i soffan och se vad som händer i min mycket spännande bok men nähä, så kul fick man inte ha.

Det är inte synd om mig. Inte jätte i alla fall. Men jag är lite trött.

No comments yet

Kommentera

