Skip to content

Ålder och brist därpå

10 maj, 2014
tags:

För ett tag sen funderade jag på om folk såg mig som den tatuerade typen. Idag funderade jag lite på hur gammal folk tror att jag är. Det verkar lite olika det där — för det mesta nånstans mellan 25 och 30, tror jag, vilket bara ganska nyligen slutade vara sant, men jag har också först ganska länge aldrig blivit leggad och sen ett tag alltid blivit leggad, så jag vet inte om jag sett ut att vara typ 26 sen jag blev arton?

Eller att jag sover väldigt olika mycket och det syns tydligt.

No comments yet

Kommentera

