Skip to content

Presenter!

8 maj, 2014
tags:

Det bästa med att Handendär kom hem var förstås att han kom hem. Det näst bästa var att jag äntligen fick ge honom mina födelsedagspresenter! Jag vill ju alltid börja ge presenter typ en månad innan högtiden ifråga, för att jag älskar att ge presenter och har noll tålamod. Jag lyckades övertala honom att få ge två saker med lite mellanrum innan han åkte, men nu fick jag ge honom resten!

Men det bästa är som sagt att han är hemma igen. Nu ska jag bara kolla så han inte somnat på toaletten efter hundra timmars resa och sen födelsedagsfika.

No comments yet

Kommentera

