Skip to content

ZZZZZZZZZZZZZZZZZ

28 april, 2014
tags:

Jag vaknar på morgnarna och är typ ännu tröttare än när jag gick och la mig, och då var jag fan trött när jag gick och la mig. Jag misstänker att det är allergier som knockar mig, men det är inte kul att vakna och känna att jag vill sova i fjorton timmar till. Hjärnan bara VILL INTE.

3 kommentarer leave one →
  1. 28 april, 2014 10:17 f m

    Jag vaknar bakfull och minns inte hur man gör kaffe, trots att jag sovit tio timmar nyktert. Allergihjärnan.

  2. 4 maj, 2014 3:13 e m

    Det har varit rekordpollenhalter. Alltså mer än som någonsin uppmätts (har mätts i ca 40 år). Min man har varit så utslagen att jag aldrig sett maken. Haha! Aldrig sett maken. Det har jag ju! Han såg trött ut.

Kommentera

