Skip to content

Getting what you want can break your heart

22 april, 2014
tags:

Jag ljög lite, jag hinner typ inte blogga om Englandsresan idag. Så ni får ett förberett inlägg istället. Tjo!

Här är min bästa lyssna-om-och-om-igen-låt just nu.

Jag hittade videon på Tumblr och sen lyssnade jag som sagt om och om igen och nu när jag skulle hitta den igen för att länka så upptäckte jag att den är regisserad av Bobcat Goldthwait! Vilken grej. (Nu när jag vet det misstänker jag starkt att det är han som är trottoarmariachin. Är nog typ 99,9% säker.)

Varsågoda, dagens tips!

No comments yet

Kommentera

