Skip to content

Gomorron trädgård

16 april, 2014
tags:

Idag var jag i Gomorron Sverige och pratade trädgårdsprylar! Fågelholken som inte hann fram finns i alla fall hos Coolstuff — önskar så att jag fick sätta upp en sån på gården; jag kanske borde kolla om det går att få göra det fast det inte är mina träd — och väderstation är från Kjell&Co, och så tipsade jag om lite vattningshjälp.

Sen var det också två appar: Min Trädgård, som hjälper dig med vad du ska göra hur och när beroende på vad du har i täppan eller på balkongen, och Växtskyddsinfo Trädgård som identifierar skadedjur och sjukdomsangrepp och hur man rår bot på dem.

Det där är inte jag, det är en padda som var med innan. Men visst är det lite likt?

Mycket nöje!

3 kommentarer leave one →
  1. Fiat permalink
    17 april, 2014 4:04 e m

    Axel på bilden, alltså inte paddan dårå, är Alex barndomsvän tillika personen som släppte in mig så att jag fick MATA HAJARNA PÅ SKANSEN!

  2. 19 april, 2014 6:05 e m

    Gud vad roligt!

Kommentera

