Skip to content

Hoppsan

14 april, 2014
tags:

Igår var ett typexempel på en sån där liteförmycketmenväldigtroligt-dag. Först så var jag på Nördfeminismdag med Geek Girl Meetup på Konsthall C ute i Hökarängen, och pratade om hur internet kan vara en kraft för gemenskap och utbyte inom lågstatusintressen eller minoritetsgrupper, och peppade lite på allt möjligt, och sen fick jag skynda mig till Hornstull och Bio Rio där jag modererade ett jätteintressant samtal om utrymme för kvinnor i filmen, både på och bakom scenen. Väldigt inspirerande och givande timmar, men lite utmattande för hjärnan.

Sen skyndade jag hem till en kompis som hade fikabjudning och pratade viktigt strunt ett tag, och sen kom jag hem och ramlade omkull i soffan. Och snöt mig och nös. Hej vår.

No comments yet

Kommentera

