Skip to content

April april

1 april, 2014
tags:

Jag tycker fortfarande inte det är särskilt kul med lur, så för att inte förvirra någon så struntar jag i att blogga idag.

Eller, det är ju typ lur för bevisligen bloggar jag nu. Men ni fattar.

2 kommentarer leave one →
  1. 1 april, 2014 10:51 f m

    Fast lur är ju kul, bara så himla svårt att komma på riktigt braiga. Min mamma lurade min pappa en gång när jag var liten och vi bodde i USA. Grannfrun var en otroligt vacker kvinna och på morgonen en 1:a April så drog mamma upp persiennen i sovrummet och utbrast – nämen Ms Moss står alldeles naken ute i trädgården. Pappa flög från sängen fram till fönstret i det längsta hopp som någon någonsin åstadkommit intygar hon….det skrattar vi åt än idag. //sanna

    • 1 april, 2014 10:53 f m

      OK, det var faktiskt ganska roligt. Men jag är ändå skeptisk mot lur. =D

Kommentera

