Skip to content

Karakvinna

28 mars, 2014
tags:

En väldigt lyxig grej med att resa är när hotellrummen ibland har badkar. Jag bor ju numera i en lägenhet utan badkar, och jag saknar det så mycket. Jag tänker då och då att jag borde kolla upp om det vore realistiskt att få in ett badkar i vårt badrum — det har funnits, men i en renovering innan vi flyttade in flyttades tydligen toalettstolen, och det är såna svängdörrar som eventuellt skulle komplicera det hela, tjosanhejsan, men det känns verkligen som att det skulle vara värt det. Jag älskar att bada när det är kallt, när jag är stressad, när jag har ont, när jag… känner för det. BADA.

Ok nu har jag hetsat mig själv. Måste ringa nåt slags hantverkare när jag kommer hem.

No comments yet

Kommentera

