Skip to content

Resajobbatrollablogga

27 mars, 2014

Alltså, framtiden. Jag sitter på ett tåg och jobbar på en liten dator som väger typ som en pocketpok. Och så kan jag surfa och blogga när jag behöver vila hjärnan. Det är helt sinnes, om man tänker lite närmare på det.

Jag sitter för övrigt på tåget på väg ner till Göteborg för att diskutera med Erik Hörstadius i SVT Debatt om manliga duos och roliga kvinnor. Så det kan ni ju kolla på. Och helst tycka att det gick bra. Annars kan ni säga att mina örhängen var snygga eller nåt.

One Comment leave one →
  1. Catarina Wikström permalink
    28 mars, 2014 4:05 e m

    Jag tyckte du var bra (minns inte vilka örhängen du hade). Hittade till din blogg efter programmet. Hoppas att SVT-debatt kan tänka sig att göra ett program kring ämnena som din bok tar upp, som jag fått tag på och börjat läsa idag…….de flesta av oss skulle behöva släppa kroppsångesten….

    /Catarina :)

Kommentera

