Skip to content

Utlottning – Sex med mera!

25 mars, 2014
tags:

Jag fick hem den här jättefina boken, och av misstag skickade de två och så föreslog jag att jag skulle lotta ut den ena istället för att skicka tillbaka den.

Sex med mera

Så skriv i kommentarerna vem du skulle vilja ge en fin och bra och pedagogisk bok om sex, innan, säg, 8/4.

Tjoho!

11 kommentarer leave one →
  1. 25 mars, 2014 5:35 e m

    Jag vill!

  2. 25 mars, 2014 5:38 e m

    Hejsan! Jag skulle verkligen vilja ge denna bok till min bästa vän som fyller 15 i maj! Hon skulle garanterat behöva lite förberedande material till den stora byxmyndighetsdagen, vore det inte en perfekt present? (Skulle nog läsa den själv också). Säkert mycket bättre än den sexualkunkap vi fick i början av läsåret… Kram Erika

  3. Rebecka permalink
    25 mars, 2014 5:53 e m

    Jag skulle ge den till 1000 Möjligheter (www.1000mojligheter.se) så att den fanns på kansliet där, tillgänglig för alla volontärer och alla stödsökande som besöker organisationen!

  4. 25 mars, 2014 8:10 e m

    Min man! Han behöver den. Och jag behöver att han läser den!

  5. 25 mars, 2014 8:11 e m

    Jag vill ge den till min man. Han behöver den. Jag behöver att han läser den.

  6. 25 mars, 2014 8:44 e m

    Jag skulle vilja ge den till den studentorganisation jag är aktiv inom som arbetar med HIV-prevention och säkert sex! Vi heter SAFE som står för ”Students for safe sex”, vi som är aktiva är mer eller mindre ideella och brinner verkligen för sex, samlevnad och HBTQ/normkritik-frågor. Tror boken skulle göra stor nytta hos oss :-)

  7. Fredrik permalink
    25 mars, 2014 9:50 e m

    Jag skulle ge den till en vän som vill bli sex och samlevnadslärare!

  8. Cornelia permalink
    26 mars, 2014 1:59 e m

    Jag är volontär i en organisation för unga tjejer där tanken är att jag ska vara gruppledare för tonårstjejer. Det går ut på att man ska stärka och peppa och att varje tjej ska våga vara den de är. Den här boken tror jag skulle komma väl till pass där. Så jag skulle vilja ge den till organisationen, så vi volontärer kan använda oss av den när vi peppar och diskuterar med tonårstjejerna. :)

    /C

    • Cornelia permalink
      26 mars, 2014 2:02 e m

      Ööh, när jag skriver ”där tanken är att jag ska vara gruppledare” så menar jag att vi fortfarande håller på att starta upp ”min” grupp. Så jag har inte blivit gruppledare fullt ut än, men snart så! :)

  9. 27 mars, 2014 1:55 e m

    Den skulle passa på ”mitt” gymnasiebibliotek! Jag vill ge den till förvirrade tonåringar som behöver stöd.

Kommentera

