Skip to content

Potato, potato.

16 mars, 2014
tags:

Idag ska vi sitta på en buss i fyra timmar till en flygplats. Extremt dålig planering, gjord utifrån något slags idé om att inte åka med ett explicit ont flygbolag. (Samt att flygplatsen ligger vettigt nära London, där vi började hänga.) Misstänker att någonstans runt timme två-tre kommer jag börja fundera på om inte ondska ändå är ganska OK.

Men jag kommer hinna läsa en massa, i alla fall.

6 kommentarer leave one →
  1. 16 mars, 2014 11:14 f m

    Hinna läsa en massa är bästa trösten i världen. Kan användas i så många situationer. Inställd resa? Jag hinner läsa en massa. Grannarna har fest och det går inte att sova? Jag hinner i alla fall läsa en massa. Ensam och vänlös på okänd ort? Jag hinner åtminstone läsa en massa.

    //JJ

    • 17 mars, 2014 1:26 e m

      Mycket sant. Jag minns det som en bra sak med att jobba i Uppsala och pendla långt varje dag; jag läste så sjukt mycket!

  2. Anonym permalink
    17 mars, 2014 1:24 e m

    Det finns väl ingen London flygplats som ligger 4 timmar utanför London? Eller var ni i Cambridge kanske? Och vad kul att ni var på Soane, jag jobbar precis bredvid och kunde ha sprungit på dig, det hade kännts knasigt!

    • 17 mars, 2014 1:26 e m

      Vi var i London först och sen i Cambridge hos päronen, så vi åkte från Cambridge till Gatwick vilket tar hundratusen år. =)

      Går du på Soane hela tiden då eller blir det old hat?

  3. Anonym permalink
    17 mars, 2014 2:25 e m

    Jag har faktiskt aldrig varit där – fy skäms på mig! Verkar verkligen vara jättebra. Jag får väl ta ändan ur vagnen…

Kommentera

