Skip to content

…annorstädes

4 mars, 2014
tags:

Jag vet att jag sa att jag inte skulle länka saker jag gjort annorstädes, men… eh.

Förra veckans avsnitt av ViralTV handlade bland annat om vilka videor som får folk att reagera, och så hängde jag med Björn Skifs. Det kan man se här.

Vi har dragit igång en podcast på TVdags! I första avsnittet pratar Linus Fremin, Anna-Karin Linder Krauklis och jag om True Detective, Girls, My Mad Fat Diary och massa annat. (Och på TVdags hittar man minst en gång i veckan något jag skrivit om TV. Just saying.)

Jag glömde tipsa, då när det gick för två veckor sen, om att jag pratade med Gunilla Röör i P4 om olycklig kärlek. Men det kan man lyssna på här.

Jag har säkert glömt något, men jag tänkte att det var lika bra att köra ett litet uppsamlingsheat.

One Comment leave one →
  1. 4 mars, 2014 1:04 e m

    Det är inte lätt att ha så mycket att göra.. :)

Kommentera

