Skip to content

Blogg100 – 2014

1 mars, 2014
tags:

Okej, vi gör det i år igen. Första året sket det sig när jag åkte på skidsemester, men förra året tror jag faktiskt att jag prickade hundra inlägg. Eventuellt missade jag någon dag för att jag då och då är ungefär lika smart som en satsuma.

Jag har tänkt ett tag att jag behöver hittat tillbaka till något slags bloggrutin. Jag gillar ju att blogga, det är mest att det väldigt lätt är det som försvinner när hjärnan antingen behövs för att göra saker som jag får betalt för eller på annat sätt behöver prioritera, eller har lagt av för att jag gjort saker som jag fått betalt för (eller… osv) och inte klarar av att producera mer innehåll än enkla chattmeddelanden.

Vid nyår tänkte jag att i år skulle bli videobloggens år, att jag skulle försöka hitta en sån rutin också. Två månader in har det, eh, inte riktigt blivit så dåråva. Men det kanske också är något jag borde ta mig an. Frågan är om jag ska göra det parallellt med Blogg100 eller vänta till i maj. Vi får se.

Förhoppningen är i alla fall att de närmaste 99 dagarna kommer det komma något här varje dag. Helst inte bara roliga videoklipp eller länkar till saker jag gjort annorstädes, utan något slags mer eller mindre halvutvecklad tanke.

Skål för det.

One Comment leave one →
  1. Anonym permalink
    3 mars, 2014 10:41 f m

    Ja! Kommer läsa varje dag.

Kommentera

