Skip to content

3Doodler skriver i luften

19 februari, 2014

 Gomorron Sverige

Imorse pratade jag 3D-skrivare och 3D-skrivarpenna i Gomorron Sverige — går att se här. Det blev lite kort för att Ukraina tog över, vilket jag ändå kan tycka är en rimlig prioritering.

3Doodler-pennan har jag fått låna från Coolstuff. Det är sjukt roligt och ganska svårt. Här är en bild på det otroligt smickrande självporträttet jag gjorde för ett tag sen. Eventuellt tar jag och filmar lite när jag snedritar, eftersom pennan inte hann bli varm i sändning.

Jag

No comments yet

Kommentera

