Skip to content

Mitt 2013

31 december, 2013

Det känns ganska givet att det här var bokens år. Jag redigerade större delen av våren, och sen kom den i september och så var det bokmässa och intervjuer och föreläsningar och författarsamtal och bokhandelsbesök och allt sånt. Och fin respons från folk som läst den.

Jag har också skrivit ett romanutkast, och jobbar också på ett annat bokprojekt. Så även om det kanske inte hinner komma ut någon bok 2014, så blir det väl lite ett bokår också.

I övrigt har vi varit på bröllop i Oregon och överraskningsfirat pappas sjuttioårsdag i Cambridge. Och så skrivresa till Aten.

I skrivande stund är det ju inte helt klart om jag blir fejkmoster 2013 eller 2014, men Annan har varit gravid i typ hundra år så det faller ändå in under året, tänker jag. Ballt. Stickade över lag väldigt många små koftor till vänner i år.

Två nya tatueringar, ett antal nya klänningar, och inte riktigt 90 böcker lästa.

Och… ja, det var väl det. Vi var på några husvisningar och bestämde att vi inte behöver något hus just nu. Vi köpte stora bra skrivbord till arbetsrummet istället.

Nästa år vill jag skriva mer och på något sätt trolla in ett badkar i vårt badrum. Det är typ mina mål.

Gott nytt år!

2 kommentarer leave one →
  1. Sofie permalink
    1 januari, 2014 8:44 e m

    Gott Nytt År! Var har du köpt alla dessa klänningar, undrar jag :)

    • 2 januari, 2014 9:51 f m

      Alla möjliga ställen! Ellos, HM, ebay, secondhand, och så.

Kommentera

