Skip to content

PS

10 december, 2013

Jag blev klar med boken i Aten. Eller, jag skrev över 50 000 ord i november, och jag skrev hela historien från början till slut. Den behöver redigeras och fyllas ut och slipas innan jag skulle kalla det för en bok, men jag tror faktiskt att det är något som kan bli något. Jag har testat hisspitchen på ett antal människor nu, som verkar entusiastiska, och jag tror ändå att jag kan skriva någorlunda bra. Faktiskt. Såatteh, nu ska jag bara faktiskt jobba med den också.

Sen att jag även har andra projekt på G är väl som det brukar vara.

3 kommentarer leave one →
  1. 10 december, 2013 8:35 e m

    Du är bäst!

  2. 29 december, 2013 1:24 f m

    Hurra hurra! Men, hisspitchen då? Jag blev ju nyfiken :)

Kommentera

