Skip to content

Min kritik av dieter, mina identiteter

11 november, 2013

Om du vill läsa en liten annan slags text om ideal och kroppar och mat och så, så är jag intervjuad i Svenska Dagbladets serie ”Min diet, min identitet”. Jag pratar inte om min diet.

3 kommentarer leave one →
  1. 15 november, 2013 9:55 f m

    OK det här var så otroligt på pricken och sjukt bra! Vilken grym person du är!!!! <33333

    Själv har jag en hatkärlek till allt det här med dieter och hälsa men åh du har ju så jävla rätt genom hela artikeln!

    http://fultraning.blogg.se

  2. 10 januari, 2014 12:20 e m

    Jag blir såååå glad när jag läser dig!! Du har så fullständigt rätt. Själv blir jag så uttråkad när jag hör folk omkring mig som inte kan äta det eller detta för att de går på en viss diet. Till vilken nytta? Ät mat, säger jag!! God, hälsosam (nu menar jag med vitaminer och annat nyttigt, INTE utan fett och socker) mat som man kan överleva på. Tryck in en kaka lite då och då, det blir man lycklig av :-)! Och det är väl det alla vill vara? Kram på dig och fortsätt sprida ditt budskap

  3. 15 januari, 2014 3:39 e m

    Love it!

Kommentera

