Skip to content

Göteborg!

4 november, 2013

Hörrni i eftermiddag åker jag till Göteborg. Ikväll så är jag med och ställer halvkrångliga frågor på Studio Drakens filmquiz på Pustervik; imorrn är jag på Lohrs pocket, och på onsdag är jag på Mariaplans bokhandel, men där är tydligen biljetterna slutsålda.

Jag är verkligen sämst på att berätta om saker jag gör — föreläst på Fryshuset, pratat på Aspuddens bokhandel, varit på litterär afton i Katrineholm, och så vidare. Jag har tappat bort vanan att blogga — eventuellt kommer jag bli bättre på det i november som ett sätt att undvika det här galna romanprojektet. Eller så vill jag inte se min datorskärm.

Men i alla fall. Det är planen för de närmaste veckorna.

No comments yet

Kommentera

