Skip to content

Bokvinnarna!

21 oktober, 2013

Alltså hörni, det var så svårt att välja vem som skulle få en bok. Ni var så många som kommenterade, och sa så fina fina saker. Så till slut använde jag random.org för att slumpa fram tre vinnare.

De tre är Hanna, Jenny, och Sara! Jag kommer att mejla er så att ni kan ge mig adressen ni vill ha boken till.

EDIT: Sara i England, din mejladress studsar! Kan du höra av dig så jag kan skicka dig en bok? Annars får jag slumpa om någon annan.

Och alla andra får försöka hitta boken på ett bibliotek eller nåt, och veta att jag önskar att jag kunde skicka boken till er allihop.

Dock vet jag att det kommer att lottas ut böcker på lite andra ställen den närmaste tiden, och jag lovar att försöka säga till då!

No comments yet

Kommentera

