Skip to content

Bokmässan!

24 september, 2013

På torsdag drar jag till Bokmässan i Göteborg. Den är ganska späckad för min del, ett gäng seminarier och samtal och lite radio och TV och sånt. Min bok kommer finnas i Natur&Kulturs monter och på de olika ställen där jag ska prata. Om du vill försöka se och höra mig så finns mitt schema här — om du ser mig på mässgolvet får du självklart också jättegärna komma fram och säga hej, men var beredd på att jag kanske blir lite fnissig och glad och generad.

För övrigt: För fyra år sen körde jag och Handendär till bokmässan. Eller, jag körde, han hade inte körkort då, men det var han som fixade en lånad bil så att vi båda två kunde åka och hänga med våra polare och gå på ett seminarium utanför mässområdet. Vi var inte ihop då, men lärde känna varandra bättre på den långa kvällen. Så det är lite fint att åka dit tillsammans nu. (Den gången fick jag låna någons bricka och gick in i typ en halvtimme-trekvart, vilket knappt räknas, så det här blir lite grann min första bokmässa. Det är helt klart min första bokmässa som författare, i alla fall.)

Kommentera

