Skip to content

Releeeeeease me

6 september, 2013

Igår var det releasefest för boken! Jag sa det då och jag säger det igen — det var lite som alla säger att bröllop är, att alla man gillar är där men man inte riktigt hinner prata med någon. Men det var väldigt väldigt trevligt. Jag fick signera böcker, vilket är roligt och konstigt. Förhoppningsvis går alla inskriptioner att läsa.

Jag kom hem med massa blommor och lite presenter, som står och påminner mig om att jag har väldigt fina vänner och att nu är det alldeles på riktigt.

2 kommentarer leave one →
  1. 8 september, 2013 10:08 f m

    Grattis! Ser enormt mycket fram emot att läsa din bok! :)

  2. 13 september, 2013 7:44 e m

    Fasen vad skönt att läsa din blogg. Ser fram emot att läsa boken! Kram!/Julia

Kommentera

