Skip to content

Viral-TV!

30 augusti, 2013

En annan sak jag gör under hösten är det här:

 Viral-TV

Jag är tillsammans med Kristoffer Hindhammar programledare för Aftonbladets program Viral-TV, som kommer tillbaka i ett helt nytt format. Istället för panelen som jag gästat några gånger är vi nu två programledare som på ett lite friare sätt ska ta oss an olika videofenomen. I första avsnittet får till exempel Kristoffer testa hot pepper challenge och jag är, eh, ganska glad att jag slapp just det. Du kan se hela programmet här, och också klicka direkt till biten där Kristoffer äter en Moruga Scorpion om du mest är lite sadistiskt nyfiken.

No comments yet

Kommentera

