Skip to content

Lite media

30 augusti, 2013

Igår var det en intervju med mig i Aftonbladet, den kan man läsa här. Där blev det lite fokus på bantning och ideal, men boken handlar också om hälsa och vikt och vetenskap.

Det finns även intervjuer med mig i den Kupé  som jag tror ligger kvar på tågen i ett par dagar till, och i den Amelia som precis kommit ut i butikerna. Om man vill läsa mer.

”Står vi på vågen står vi inte på barrikaderna”, ett citat som flera journalister använt i rubriker och bildtexter, är för övrigt första meningen i boken. Och det är en mening som jag är sjukt nöjd med. Jag tror jag vill ha den som T-shirt.

2 kommentarer leave one →
  1. 30 augusti, 2013 8:16 f m

    ja, gud vad fyndigt! Den t-shirten skulle jag bära med stolthet!
    Ska bli spännande att se boken nästa vecka!
    Trevlig helg!

  2. 30 augusti, 2013 9:27 f m

    Nu måste vi verkligen sätta ner foten ordentligt! Kolla bara den här artikeln om 5:2 dieten!
    http://www.expressen.se/nyheter/dokument/bli-pigg-och-frisk-med-den-nya-52-dieten/

Kommentera

