Skip to content

En faktisk riktig prasslig bok

28 augusti, 2013

Fattar ni känslan när man får ett mejl från sin förläggare som säger att ens bok nu kommit från tryckeriet? Och sen ett till några minuter senare när hon säger att hon inte tänker posta utan buda över, så man kan klappa sin bebis på en gång? Och det sen ringer på dörren?

Boken

Den är så fin. Och den är alldeles alldeles på riktigt. Om jag ska vara helt ärlig så var jag inte långt ifrån tårar — det har varit så mycket jobb, och ångest, och i och för sig är det fortfarande lite ångest för att folk inte ska gilla den, men nu är den här och folk kommer att kunna läsa den och förhoppningsvis ta till sig sakerna som står i den.

På måndag. Då finns den att köpa. Det tycker jag att ni ska göra.

(Den prasslar inte så mycket, faktiskt.)

10 kommentarer leave one →
  1. 28 augusti, 2013 11:31 f m

    Nämen, gud så kul!!!! NJUT NU! Ta ett djupt andetag och lukta på en alldeles ny ”prasslig” bok! Finns inget bättre! Får kolla i bokhandeln på måndag!
    GRATTIS! :-)

  2. Lisa permalink
    28 augusti, 2013 12:37 e m

    Grattis!

  3. 28 augusti, 2013 2:45 e m

    HURRA HURRA HURRA! Martin beställde en i går tror jag :)

  4. 28 augusti, 2013 5:21 e m

    Grattis, jag ska köpa den bums!

  5. 29 augusti, 2013 3:54 f m

    Å, vet du om den säljs någonstans som skickar utomlands? jag går bet på att köpa böcker av svenska internetbokhandlar.

    • 29 augusti, 2013 10:31 f m

      Ingen aning, faktiskt, är dålig på sånt. Men om du inte lyckas kan du mejla mig så fixar vi nåt slags privat försäljning. (Om du vågar ge din adress till en läskig möjlig axmördare från internet.)

  6. Martin M permalink
    29 augusti, 2013 10:22 f m

    Jag läste din krönika idag och ledsamt nog så håller jag med om vad du säger. Ärligt talat vet jag inte om all fixering på kroppen kommer att sluta. Det där med sunt förnuft verkar inte existera längre :-(.
    Jag kommet definitivt att köpa din bok. Hoppas för din skull att du inte bara tjänar pengar utan får folket att förstå att det som pågår nu är sjukt. Ha det bra !
    /Martin

  7. 29 augusti, 2013 11:52 f m

    Grattis! Måste vara en himla härlig känsla att ha sin egen bok i handen :) Blir till att köpa ett ex på måndag!

  8. 30 augusti, 2013 8:36 f m

    Stort stort grattis!

Trackbacks

  1. Celebrating the awesome. ← Megan knows arse-all about...

Kommentera

