Skip to content

Blogg nästan 100 (fail)

6 maj, 2013
tags:

Bra att jag publicerade det här på andra maj — i fel blogg.

Idag är den officiella sista dagen på #blogg100. Hundra dagar sen jag började.

Jag har bommat kanske fem dagar. Någon dag för att jag var sjuk, någon dag för att jag fick för mig att jag bloggat, någon dag för att jag helt enkelt glömde.

Ett antal dagar fick blogginlägg som var marginellt mer än ett par tweets. Några dagar blev bara länkar till saker jag gjort annorstädes. Jag bloggade dock bara ett par-tre random youtube-videor, vilket ändå är ganska bra.

Jag kommer kanske inte fortsätta att blogga varje dag alla dagar. Men det var nyttigt att komma in i rutinen igen, vilket också var orsaken till att jag gjorde det, både i år och förra året (då det i och för sig sket sig på grund av skidsemester).

Nu är boken är typ klar kommer jag förhoppningsvis också ha mer hjärnkapacitet över till att faktiskt skriva andra saker. Typ om kropp kanske.

No comments yet

Kommentera

