Skip to content

Video: Fandoms!

30 april, 2013

Också ett nytt avsnitt av Yes! där jag och Annan pratar Fandoms med gästerna Amanda och Elin.

2 kommentarer leave one →
  1. Emma permalink
    30 april, 2013 5:25 e m

    Bwahaha. Jag erkänner öppet att jag både läser och skriver fanfiction. Jag har till och med nämnt det som ett intresse på arbetsintervjuer när potentiella arbetsgivare frågar vad jag gör på fritiden. Det kanske är därför jag har så svårt att få jobb…

  2. 19 maj, 2013 11:17 f m

    Jag fnissade mig genom alla 10 minuter av det här, ni är så roliga! Mera, mera!

    Men är det inte svårt att säga när ens första fandom började? Den första jag helt säkert kan säga var en fandom för min del var Battlestar Galactica, och då var jag över 20. Fast innan dess var jag väldigt inne på Tolkien, läste massor och har ingen aning hur många gånger jag har sett LOTR. Kunde citera massor från filmerna, men fandom skulle jag nog ändå inte kalla det. Numera är det Doctor Who för allt vad det är värt! Som Elin (?) sa; I hide my shame.

Kommentera

