Skip to content

Tänd ett ljus osv

14 april, 2013
tags:

Vi laddar för balkongsäsong. Jag har sått lite blomfrön, vi har kollat igenom krukbeståndet och funderat på vad vi vill odla. Igår var vi på Ikea och köpte en zinkhylla (som heter HYLLIS vilket jag är lite skeptisk till).

balkonglyktor

Lyktorna hittade jag på Rusta för ett tag sen för typ tretton kronor för ett sexpack. När de väl stod i hyllan kändes det som att vi måste testa att tända lite ljus — jag vet inte varför det inte kändes lika akut när de stod på bordet — och det blev så trevligt att jag nästan ville sitta därute och huttra ett tag.

Nästan.

No comments yet

Kommentera

