Skip to content

Hejhejhejhej

11 april, 2013
tags:

Katten

Jag skulle försöka fota ett stickprojekt, men jag hann ta ungefär två bilder innan katten tyckte att det var något som inte var hon som fick alldeles för mycket uppmärksamhet. Och så kan man ju inte ha det.

viajcat1

Hon började löpa i helgen och ylade något så fruktansvärt; jag fick piller av veterinären som skulle lugna ner det och imorrn så ska hon in och schmastreras. (Lättnaden för övrigt i att hon åt pillrerna tjoff bom direkt ur sin skål. Den lilla lilla sötnosen är livsfarlig — både jag och Handendär har spännande ärr lite varstans — så jag är glad att vi inte behövde försöka få fatt i henne och tvinga i henne piller i fyra dagar.)

No comments yet

Kommentera

