Skip to content

Alltså vafan

27 mars, 2013
tags:

Det är nästan lite roligt att jag hållit mig någorlunda frisk genom hela vintern, småsnuvig men vettigt frisk — och lagom till att det börjar se ut som att det kanske kommer att bli vår i år, så blir det krokben och snor och förvirring och jag vill bara lägga mig under täcket och tycka synd om mig själv.

Eller bada, om jag bara hade ett badkar. Om jag står i duschen lika länge som jag vill ligga i badet kommer isbjörnarna gråta och min hud ramla av i protest.

No comments yet

Kommentera

