Skip to content

Video: Oh my god SHOES.

15 mars, 2013
tags:
4 kommentarer leave one →
  1. 15 mars, 2013 8:49 e m

    Altså. De med prikkene er de fineste skoene jeg har sett? Hvor har du kjøpt dem! :)

  2. 16 mars, 2013 12:07 e m

    Alltså – vissa skor köper man för att man inte kan låta bli, för att man måste ha dem hemma för att titta på dem lite. Dottern fnyser och säger att de där (klackskorna alltså) kommer att hamna i ditt skomuseum, mamma. Hon har rätt men jag försöker ibland – på tillställningar där man kan sitta väldigt mycket. Och jag kommer att köpa galna obekväma skor igen. Det gäller ju att piffa upp skomuseet ibland…

    • 16 mars, 2013 12:08 e m

      Ja jag är lite sugen på att sätta upp hyllor i sovrummet för att visa upp mina fina skor, men jag vet inte om Handendär är helt jättepositivt inställd.

Kommentera

