Skip to content

Alltså vafan

14 mars, 2013
tags:

Jag upptäckte att Haléns hade jumpsuits i större storlekar för några hundra! OCH EN AV DEM VAR PRICKIG!

Självklart beställde jag den. Och självklart var den, i sin tur, alldeles för stor.

HYOOOGE

Och självklart finns den prickiga bara i den allra största storleken. Det kanske till och med var så när jag beställde den, nu när jag tänker på det, och att jag tänkte att vafan, lite löst är väl mysigt. Men den här har skrevet typ nere vid knäna. Handendär skulle kunna få plats i den tillsammans med mig. Det blir liksom nästan obekvämt.

Lite bitter nu.

8 kommentarer leave one →
  1. 14 mars, 2013 10:24 f m

    Men sy in? Säger jag som lider av.. eh… sylexi.

  2. 14 mars, 2013 1:06 e m

    WOW! du ser ut som ett gosedjur med sådär korta ben och händerna upp i luften! fan va synd med skrevet, den hade varit ännu bättre om man hade kunnat eh bära den… jag tänker nog också, …sy? på pin tji…?

  3. 14 mars, 2013 8:16 e m

    Haha! Vilket grin! Lite dark overlord-feeling på den looken (bortsett från den prickiga jumpsuiten då…)

    :-D

  4. 14 mars, 2013 10:53 e m

    Hahaha, lovely!

  5. 15 mars, 2013 11:18 f m

    Hej och kul att du gillade vår prickiga jumpsuit men tråkigt att den inte passade i storlek. Du vet väl att du kan returnera och få i rätt storlek? Den finns från storlek 34-52.Ett tips om du vill locka våra kunder att kika in till din blogg…
    Det är viktigt att du länkar rätt om det ska fungera:
    1. Skriv ett blogginlägg
    2. Gå in på den specifika produktsidan på http://www.halens.se och kopiera adressen. Obs! Använd produktens sida, inte förstasidans adress!
    3. Länka till den kopierade adressen från ditt blogginlägg
    4. Pinga http://www.twingly.com/ping så att vi vet att du länkat till oss
    5. Efter ett tag dyker länken till din blogg upp på Halens.se. Du hamnar nu både under senast bloggat på startsidan samt direkt under produkten.
    Tips! På alla produktsidor finns det en ”Blogga”-knapp. Genom att trycka på “blogga”-knappen får du en färdig länk som dessutom innehåller bilden på produkten.
    Lycka till och trevlig helg önskar Anna från Halens

    • 15 mars, 2013 12:05 e m

      Hej, kul med kommentar! Just den prickiga fanns bara i storlek 52-54 när jag beställde och när jag skrev det här inlägget, den verkar precis ha kommit in i 48-50, vet inte om det är en retur.

Kommentera

