Skip to content

My body’s built like a wound that won’t heal

8 mars, 2013
tags:

Idag är bloggämnet givet. Och jag kan liksom inte ens. Jag är så arg och frustrerad att jag bara vill säga BAJS PÅ PATRIARKATET BLUÄH URG BAH.

Så det är vad ni får av mig.

Jag ska gå med en banderoll genom Stockholm ikväll, och förhoppningsvis kunna säga lite smartare saker på ett panelsamtal om podden som politiskt verktyg. Och så fortsätter jag att skriva om kön och genus och makt och strukturer och kropp och etnicitet och sexualitet och allt möjligt hela året. Mmkej?

2 kommentarer leave one →
  1. Frida permalink
    8 mars, 2013 1:32 e m

    Jag kände precis likadant!

  2. 8 mars, 2013 2:02 e m

    Sådär känner jag ofta! Skönt att läsa det i skrift också.

Kommentera

