Skip to content

Alla T-shirtarna

6 mars, 2013
tags:

Jag gjorde en video med hela T-shirt-samlingen! (Eller, jag upptäckte sen att det saknades två. Men typ hela.)

4 kommentarer leave one →
  1. 6 mars, 2013 10:10 f m

    Snälla pyssel-Julia, jag behöver ditt bästa pysseltips för vad jag ska göra med t-tröjor med snyggt tryck men som blivit för slitna för att använda (tappat form, fått hål, vuxits ur o.s.v.).

    • 6 mars, 2013 11:17 f m

      Lapptäcke, kuddar, rama in, klipp av trycket och sy på ett annat plagg du gillar?

      • 6 mars, 2013 4:05 e m

        Okej, tack! Jag får våga mig på att göra en kudde av bomullsstretch.

        Och imponerande samling, btw!

Kommentera

