Skip to content

Gravve-appar

20 februari, 2013
tags:

Gomorron Sverige

Den här veckan i Gomorron Sverige pratade jag appar för gravida. Titta här.

Apparna jag nämner är Min/Din graviditet från Baby Center, I’m Expecting (Android) och What to Expect, 1177.se och Contraction (iOS).  Och jag säger det här igen precis som i programmet: Nej, jag är inte gravid. Veckorna som syns på skärmen är hittepå. (Och om jag faktiskt var i vecka tjugotvå tror jag att det skulle synas lite mer. Fast vem vet, den kanske skulle ligga på tvären som ett skärp och gömma sig under fläsket.)

4 kommentarer leave one →
  1. 20 februari, 2013 3:41 e m

    Okej. Har läst ”Grave-appar” typ fem gånger idag och tänkt ”va!? Sysslar Julia med black metal?”.

    Jag vet. Jag borde gått hem för länge sedan.

  2. julia permalink
    20 februari, 2013 11:08 e m

    pratade du om ägglossningsapparna förra veckan? eller de ännu mera tillitsfulla prevmentivmedelsapparna veckan innan det? (Frågan är hur man gör när man fått i sig en drink och inte kommer ihåg om man fick ligga när blomman på telefonen blommade för att få barn eller slippa..) eller var det för 22 veckor sedan?

    • 20 februari, 2013 11:15 e m

      Man lägger telefonen på magen så säger den om man får ha sex.

Kommentera

