Skip to content

Kvart

17 februari, 2013
tags:

Jag tror att det här inlägget betyder att jag har bloggat tjugofem dagar i rad. Således överlevt en fjärdedel av Blogg100.

Det är som med så många saker, att ibland är det lättare än man tänkt sig att hitta tillbaka till en rutin. Några gånger har jag ju till och med bloggat mer än ett inlägg på varje dag. Vissa dagar kommer jag på ganska sent att jag ska blogga, andra dagar förbereder jag flera inlägg till senare.

Men det är kul att hitta tillbaka till bloggandet. Fundera på roliga saker man kan göra. Bli upprörd och snabbt få ur sig något. Se till att ta bilder när jag gör saker.

Vi får se hur det blir om sjuttiofem dagar till.

3 kommentarer leave one →
  1. Hanna permalink
    17 februari, 2013 11:28 e m

    Hej Julia! Jag hoppas att det blir 75 dagar till. Hanna

  2. Karin permalink
    19 februari, 2013 9:10 f m

    det hoppas jag med!

  3. 28 februari, 2013 4:25 e m

    Hej! Vill bara säga att det är himla kul att du bloggar så flitigt nu. Jag läser och uppskattar vartenda inlägg. :-)

Kommentera

