Skip to content

Strump!

10 februari, 2013
tags:

Jag stickade strumpor till någon annan, och blev sugen på ett nytt par tjocka sockor åt mig själv. De jag stickade senaste blev också lite lite lösa, så de här är tajtare. Mycket nöjd — även om jag tycker att färgrandningen är ologisk. Men så är det inte jag som hittar på garn heller. (Någon gång ska jag dock testa att färga garn själv.)

strumpfen

Nu ska jag sticka ett par tunnare strumpor, tror jag. Också i grälla färger. Det är så jag jobbar.

One Comment leave one →
  1. ling0n permalink
    10 februari, 2013 9:57 e m

    Fina! Du som verkar ha koll på garn, du råkar inte veta var man kan få tag i riktigt ordentligt gräll turkos eller allra helst NEONBLÅTT (liksom ljusblått) akrylgarn? Jag har letat över hela världen och finner inget. Kanske måste även jag testa på det där med att färga själv… Mvh Desperat Själ

Kommentera

