Skip to content

Tycktrött

1 februari, 2013

Jag har hamnat i något slags intressant paradox. Jag skriver en bok om kropp och hälsa och normer, och orkar därför inte blogga om sånt. Orkar inte tänka utanför ramen för boken. Hjärncellerna är för upptagna med att tycka koncentrerat och sammanhängande och övergripande för att orka tycka aktuellt. Det händer intressanta saker att kommentera, och jag bara stirrar på mitt bokdokument och funderar på om jag ska byta plats på två kapitel igen. Någon föreslår en ny formel för att räkna ut BMI och jag bara himlar med ögonen och suckar.

Jag kanske klistrar in lite ur boken lite senare. Ni kan få lite smakprov redan nu.

”och”
”som”
”helt klart”
”fett”
”sex”

Hur fascinerade och sugna blir ni på en skala från ett till tio? Va?

No comments yet

Kommentera

