Skip to content

Cribs 2013

31 januari, 2013
tags:

Det har gått jättelång tid sen jag gjorde en lägenhetsvideo. Vi har bott i den nya lägenheten i över ett år och jag har inte gjort någon här, så det började bli dags. Jag tror att jag tänkte att jag skulle vänta tills allt var som det skulle, och med jämna mellanrum insåg att det blir liksom aldrig som det ska, för livet kommer ivägen och nytt kaos dyker upp när man tagit hand om det gamla.

I alla fall. Varsågoda.

3 kommentarer leave one →
  1. Tant Sviskon permalink
    31 januari, 2013 11:35 f m

    Åh, helt i min smak! Gillar verkligen att se andra hem med mycket böcker och teakmöbler, vissa dagar känns det som att det är jag och Asta, 72 som inreder så :-)

    • 31 januari, 2013 3:24 e m

      Ja vår inredningsstil är ju ”rånat en tant”.

  2. Simon permalink
    4 februari, 2013 2:04 f m

    Synd att man inte förstår engelska så bra :(

Kommentera

