Skip to content

(Går)dagens T-shirt

30 januari, 2013
tags:

Lite mer modeblogg då.

Wonder Woman

Det står Wonder Woman på ryggen också — jag är generellt lite skeptisk till ryggtext, eftersom jag tenderar att vara en cardiganmänska. Men nån gång i sommar kanske någon får se det?

6 kommentarer leave one →
  1. fribergthorelli permalink
    30 januari, 2013 5:18 e m

    Hej Julia! Ursäkta off-topic men jag undrar om du eller någon annan på Weird Science vet varför mina kommentarer där inte syns? Jag har försökt lägga en ganska lång kommentar på ditt inlägg ”Tack, Tina” en tre, fyra gånger nu, har testat olika browsers, men ingenting händer alls, sidan bara laddas om. Jo, en gång sa den ungefär att ”Hoppsan, den här kommentaren har du visst redan lämnat!” så någonstans har den ju gått igenom, men varför dyker den inte upp på sidan? Jag har laddat om flera gånger. Ganska frustrerande, och jag förstår inte. Ville ju bara share the 30 Rock love lite grann. :/ (Jag kallade mig Emelie på Cirkus Introvert där, btw.)

    (Ber på ursäkt på förhand om det nu ligger tre exakt likadana kommentarer någonstans och spammar.)

    Addendum: Nu har jag nog spammat den här bloggen lika många gånger, för min kommentar går inte igenom här heller. Är det WordPress som spökar? Testar en sista gång med wp-inloggning för att se om det funkar. Ursäkta!

    • 30 januari, 2013 5:26 e m

      Kommentarerna godkänns inte automatiskt, så ibland tar det ett tag innan det dyker upp.

      På den här bloggen har jag ställt in så att första gången man kommenterar måste det godkännas.

      • fribergthorelli permalink
        30 januari, 2013 5:41 e m

        Okej, tack, det är bara det att jag försökte kommentera på WS ett par gånger i oktober också och det har fortfarande inte dykt upp. :/ Jag brukar använda ett helt legitimt gmail/blogspotkonto. Vad gör jag för fel?

        • 30 januari, 2013 5:45 e m

          Det kan ha hamnat i skräpfiltret av misstag och inte upptäckts. Den här gången kanske det var just för att du skrev samma kommentar flera gånger på kort tid, och så trodde WP att du var en bot?

          • fribergthorelli permalink
            30 januari, 2013 5:54 e m

            Okej, kanske det, det kan ju stämma på kommentar två och tre och fyra, men jag förstår inte varför den tror att jag är en bot direkt vid kommentar ett? Eftersom mailadressen är helt normal osv. Det som händer är liksom bara att sidan laddas om utan att reagera alls – det kommer inte upp någonting i stil med ”kommentaren inväntar granskning” eller liknande, som det gjorde här nu på din blogg när jag väl testade att logga in med wp-konto.

            Ja ja, jag ser att du släppt igenom kommentaren på WS, tack, det var snällt. Kommer WS godkänna min cirkusintrovert-gmail från och med nu, tror du, eller kommer den fortsätta tro att mina kommentarer är spam?

  2. 30 januari, 2013 5:59 e m

    Jag menade att den första kommentaren väntade på moderering, och när du sen kommenterade fler gånger så markerades allhop som spam.

    Jag vet inte om det kommer funka i framtiden, vet inte exakt hur systemet funkar.

Kommentera

