Skip to content

#blogg100

23 januari, 2013
tags:

Fredrik har dragit igång Blogg 100-utmaningen i år igen. Alltså att man ska blogga hundra dagar i rad.

Förra året gick det ganska bra tills vi åkte iväg och jag inte orkade försöka hitta på och förinställa fem-sex inlägg. Men det var ganska bra för hjärnan att varva igång sådär. Jag tänker ganska ofta att jag borde bli bättre på att blogga igen, och det vore nog kul att ha lite spår efter hur det gick med bokarbetandet, så varför inte.

Mot bättre vetande: Nu kör vi.

3 kommentarer leave one →
  1. 23 januari, 2013 11:17 f m

    Jag ser verkligen fram emot din bok och jag VET att den behövs. Jag hoppas verkligen att den kan skapa debatt och väcka insikter hos många i samhället. Det är dags. Jag ska köpa den, mulla runt i den, blogga om den och grotta ner mig i den. Orkar inte riktigt vänta för att vara ärlig.

  2. 24 januari, 2013 7:46 e m

    Heja!!

Kommentera

