Skip to content

Väskvideoblogg!

29 december, 2012

För typ två år sen eller mer gjorde jag en vad-jag-har-i-väskan-video. Jag vet inte riktigt varför, men jag älskar att titta på såna videor.

Här är en ny!

5 kommentarer leave one →
  1. 1 januari, 2013 12:21 e m

    Snyggaste väskan i stan, juh! Gott nytt år!

  2. 3 januari, 2013 1:21 e m

    Snygg du är, dude!

  3. Kissen permalink
    11 januari, 2013 12:47 f m

    Supersnygg väska! :) Och kul att se att man inte är den enda som har med sig tusen ”utifall att”-grejer.
    I min väska hittar man frukt eller en måltidsbar, en flaska vatten, medicinpåse, kalender, liten sminkväska, kam och hårsnodd/klämma, trosskydd/bindor, flera pennor, tuggummin, minst en handkräm, läppbalsam, oftast en parfym och gud vet vad mer. :)
    Får ju fnatt om jag glömmer något ”viktigt” i den, man vet aldrig vad man kan behöva.
    Ha dä gött!

Kommentera

