Skip to content

Bokrapport

29 november, 2012

Eh, det går typ… framåt?

Nä, det går bra. Vissa dagar är mer produktiva än andra. Jag känner mig ganska trygg i att jag kommer bli klar i tid, och att den faktiskt blir ganska bra.

Tror jag.

3 kommentarer leave one →
  1. Åsa permalink
    29 november, 2012 6:19 e m

    Heja!
    Jag är säkert på styrt den blir toppen och klar i tid.

  2. Åsa permalink
    29 november, 2012 6:20 e m

    Jag ska sluta skriva att i mobilen. Det blir alltid något annat :-(. Styrt = att

Kommentera

