Skip to content

DRÖMKROPPEN HEMLIGA DIETEN PERFEKT RUMPA SÅ GJORDE JAG

16 november, 2012

För några dagar sedan fick jag idén att jag skulle fota alla tidningar och löpsedlar och sånt som jag råkade på som handlar om kropp, och göra ett litet mosaikblogginlägg efter en vecka. Alltså inte leta tidningar i ställ, utan tidningar som typ stod vid kassan medan jag väntade på att få betala för min mjölk.

Det gick väldigt snabbt att tröttna och inte orka mer. Smygätande kändisar och bantningstips och fan allt möjligt. Om man rör sig särskilt mycket i det offentliga rummet får man i princip aldrig vara ifred i sin kropp utan att påminnas om dess existens och dess misslyckanden. Bah.

2 kommentarer leave one →
  1. 16 november, 2012 11:37 f m

    Tänk att det händer så mycket intressant i världen som man kunde skriva om istället, men icke……vi lever i en ytterst ytlig värld där allt kretsar kring hur vi bör se ut!

  2. 16 november, 2012 9:20 e m

    Jag kan inte läsa sånt längre :/ Ångest^2443333. Måste helt enkelt vända bort tidningar.
    SUCK.

Kommentera

