Skip to content

Eh, hej.

30 oktober, 2012

Jag har varit extremt dålig på att blogga på sista tiden. Det har delvis handlat om att jag börjat på ett nytt jobb, som jag inte ens har bloggat om — jag jobbar sedan två månader tillbaka som Community Manager på iZettle, vilket är väldigt kul, men det är mycket jobb och mycket nytt. (Idag lanserade vi i Tyskland, vilket är stort. Och intensivt.) Sen är det också att man kommer ur vanan att blogga, och att jag testat att blogga om pyssel annorstädes, och, ja, livet liksom.

Men jag vill komma igång igen. Jag har en grej som jag tänkte skriva om nu i veckan, och sen ska jag försöka skriva lite mer och lite vettigare saker än bara T-shirtar. Kanske.

No comments yet

Kommentera

