Skip to content

Hur jag lärde en FBI-agent att äta maräng

15 april, 2012

Häromkvällen hamnade jag i samtal om att göra marängsviss helt från grunden. Igår hade vi sväron på besök och jag orkade inte ta det riktigt så långt, särskilt som vi inte har någon glassmaskin, men jag gjorde maränger och chokladsås. Det blev väldigt gott och väldigt uppskattat. Handendär blev lite lyrisk över mina perfekta maränger. (Hehehe. Of course he did.) Varsågoda, lite sukt.

4 kommentarer leave one →
  1. heloosblogg permalink
    15 april, 2012 8:39 f m

    Ibland gör jag med hallon och kolasås ist för banan och choklad. Omnomnom.

  2. 15 april, 2012 11:11 f m

    Omnomnom.

    Jag blir också lite lyrisk över dina perfekta maränger, måste jag erkänna, mina har sällan lust att hålla formen så där!

  3. karinskonstgrepp permalink
    15 april, 2012 9:17 e m

    Jag är också proffs på att baka maränger, fast jag gör det bara typ varannat år.
    Du har fått 11 viktiga frågor av mig, på min blogg!

Kommentera

