Skip to content

Dagens T-shirt

13 april, 2012

Tuttar dålig design tjejer spelar förstås inte Sonic bla bla bla. You know the drill. Den är i alla fall från Webhallen och jag diggar konceptet även om den inte är melonanpassad.

Julia-trivia: Jag har fått en teckning publicerad i Sonic-tidningen en gång i tiden. Jag tror att jag har kvar den i någon mapp någonstans. Jag var mycket mycket nöjd.

One Comment leave one →
  1. 18 april, 2012 2:41 e m

    Apropå tuttar och t-shirtar: http://www.redbubble.com/people/bustygirlcomics/works/8493645-overhanging-cliff-bgc-t-shirt – med tuttanpassat motiv!

Kommentera

