Skip to content

GNÄLLLLLL.

14 mars, 2012

Jag fasar för att Handendär ska ha lyckats ge mig sin bautaförkylning — han har varit däckad i en vecka, och jag börjar känna mig ganska rutten. ORKA.

Jag har märken på tinningarna efter mina glasögon som är för små också. Sa jag att det var synd om mig?

One Comment leave one →
  1. Jessica permalink
    15 mars, 2012 1:27 e m

    Jag har börjat misstänka att män fungerar som inkubatorer för förkylningsvirus. Jag tar aldrig åt mig förkylningar förrän de varit ett varv genom k.make. Efter ett varv i honom och hans kackiga immunförsvar är de starkare och har fler smittillfällen än när de bodde i den där främlingen på bussen. Dessutom minns jag inte när jag sist gick igenom en så smittbemängd flunsa-säsong. (Att Britter inte täcker munnen när de hostar eller nyser på allmän plats – och tycker det är knapsu att tvätta händerna – gör ju inte saken bättre.)

Kommentera

