Skip to content

#blogg100-fail

12 mars, 2012

När jag satt och åt middag igår insåg jag att jag inte hade bloggat. Och sen bara försvann tanken igen, tills jag låg och vaknade imorse. (Handendär frågade strax efteråt om jag bloggat igår, vilket jag tyckte var ganska roligt.)

Så går det också. Och visst, det är störigt att paja en streak. Men tillfrisknande katt plus insjuknande make plus väldigt trött Julia, plus egentligen påhittad självpåtagen utmaning… Shit happens.

No comments yet

Kommentera

