Skip to content

Ski bunny

2 mars, 2012

Jag har fått hem ett par större skidbrallor än de jag beställde först, eftersom jag inte riktigt litade på att jag skulle få plats med dubbla långkallingar. Köpte också ett andra par långkallingar, och drog på mig dem över mitt världens-största-kexchoklad-underställ för att testa. Sen har jag inte orkat byta tillbaka så jag har suttit framför datorn så här i en timme. Sjukt snygg.

Till detta tillkommer några lager tröjor, ett par neonregnbågiga hemstickade raggsockor, en lila dito fuskpolo, och en turkos jacka. Mössa ännu icke fastklar. Ingen kan anklaga mig för att vara färgrädd.

One Comment leave one →
  1. 2 mars, 2012 7:37 e m

    Skönt! Ha en topphelg!

Kommentera

